KLIJENT:
Aurelia Futsal je malonogometni klub iz Vinkovaca koji se odnedavno natječe u najvišem rangu hrvatskog futsala. Klub je osnovan 2013. godine, a od početka ulaže u marketinške aktivnosti kako bi izgradili snažan sportski brand u skladu sa svojom kvalitetom.
CILJ:
Povećati vidljivost branda i kvalitetu, povećati doseg na društvenim mrežama, ostvariti širi doseg.
RJEŠENJE:
Primjer odrađenog promotivnog videa za društvene mreže.
Kreirali smo ulaznice za sezonu 2023./2024.. Prednja strana ulaznica se razlikovala u žutoj, crnoj, bijeloj boji koje prate dresove ekipe i boji cigle koja predstavlja dvoranu pod nazivom “Ciglica”, dok su na poleđini bili zasebno igrači i tablica sa trenutnim stanjem i omjerom sa aktualnim protivnikom. Poleđine s igračima su bile jednako raspoređene pa su navijači mogli birati ulaznicu s igračem kojeg žele. Kreirali smo i posebne ulaznice za Božić za popularni advent u “Ciglici.
Kreirali smo vip brošuru koja sadrži vip ulaznicu za vip sektor. U brošuri se nalaze zanimljivosti i informacije o aktualnom susretu, stanje na tablici, postave igrača te džep za vip ulaznicu koja se daje gostima.
Grafika za potrebe streamanja završnice prvenstva hrvatske u kategoriji pionira prilagođena svakom klubu individualno sa prikazom klupskih obilježja, sastava i trenera.
Kreirali smo dizajn za majice futsal akademije te majice za 10 godina postojanja kluba.
Dizajn i print plakata za utakmice.
Dizajnirali smo mesh zastave kako bi podigli vizualni identitet u dvorani gdje Futsal Aurelia igra svoje domaće utakmice.